Nowe technologie górą
Marki | Globalne rankingi Anita Błaszczak
To Amazon jest teraz najdroższą marką świata – ogłosiła na początku lutego tego roku firma Brand Finance, która jako pierwsza publikuje co roku swój ranking najcenniejszych marek Brand Finance Global 500. Według niej logo amerykańskiego giganta e-handlu (który stał się również liczącym się dostawcą infrastruktury IT w chmurze i producentem elektroniki) jest teraz warte już 150,8 mld dolarów, o 42 proc. więcej niż rok wcześniej.
David Haigh, szef Brand Finance, komentując te wyniki, przypominał opinię twórcy Amazona Jeffa Bezosa, według którego marki są jeszcze ważniejsze w internecie niż w realnym świecie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta