Rusza rajd Świętego Mikołaja, w sklepach już pierwsze oferty
handel Polacy na święta wydają ponad 20 mld zł, zatem sieci dobrze się na ten okres przygotowują. Efekty już widać na półkach.
Okres związany ze świętami Bożego Narodzenia to w handlu zdecydowanie najważniejszy czas w roku. Są sektory, dla których stanowi on o sukcesie rocznej sprzedaży, sam grudzień może bowiem generować obroty na poziomie kwartału.
Z punktu widzenia rocznych obrotów okres świąteczny jest kluczowy na rynku jubilerskim, kosmetycznym czy księgarskim, a także dla producentów zabawek i innych produktów dla dzieci.
Choć jest dopiero koniec października, to w sklepach pierwsze okolicznościowe oferty zaczynają się już pojawiać, jednak na dobre handel świąteczny rusza za tydzień.
W sieci Lidl pierwsze oferty pojawiły się już na początku października, były to głównie słodycze. – W nadchodzących...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta