Galerie muszą popracować nad polepszeniem oferty
Hala z fast foodami, kino i klub fitness to zbyt uboga oferta. Oczekiwania odwiedzających galerie są znacznie większe – powiedziała w programie #RZECZoNIERUCHOMOSCIACH Anna Malcharek, wiceprezes Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).
„Przyszłość Centrów Handlowych” to tytuł raportu przygotowanego przez PRCH wraz z firmą badawczą GfK. Czy, po co i komu potrzebne będą duże galerie?
Przygotowaliśmy ten raport, ponieważ chcieliśmy przeanalizować, co dzieje się na rynku, kiedy wokół słychać o zagrażajacym nam handlu w internecie, jakie są oczekiwania klientów, przed jakimi wyzwaniami centra stoją, w jakim kierunku powinny się rozwijać.
Kluczowym wnioskiem jest to, że obiekty handlowe – i te duże, i te małe – powinny mieć w centrum uwagi klientów. Szczególnie że mamy kilka różnych grup, a każda ma swoje oczekiwania i musimy jako branża się do nich dostosować. To silent generation, baby boomers, pokolenie „iksów”, milenialsi i pokolenie Z. Ci najstarsi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta