Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Galerie muszą popracować nad polepszeniem oferty

20 maja 2022 | Nieruchomości | Adam Roguski
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita

Hala z fast foodami, kino i klub fitness to zbyt uboga oferta. Oczekiwania odwiedzających galerie są znacznie większe – powiedziała w programie #RZECZoNIERUCHOMOSCIACH Anna Malcharek, wiceprezes Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).

„Przyszłość Centrów Handlowych” to tytuł raportu przygotowanego przez PRCH wraz z firmą badawczą GfK. Czy, po co i komu potrzebne będą duże galerie?

Przygotowaliśmy ten raport, ponieważ chcieliśmy przeanalizować, co dzieje się na rynku, kiedy wokół słychać o zagrażajacym nam handlu w internecie, jakie są oczekiwania klientów, przed jakimi wyzwaniami centra stoją, w jakim kierunku powinny się rozwijać.

Kluczowym wnioskiem jest to, że obiekty handlowe – i te duże, i te małe – powinny mieć w centrum uwagi klientów. Szczególnie że mamy kilka różnych grup, a każda ma swoje oczekiwania i musimy jako branża się do nich dostosować. To silent generation, baby boomers, pokolenie „iksów”, milenialsi i pokolenie Z. Ci najstarsi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12271

Wydanie: 12271

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Sukces

Zamów abonament