Usługi szyte na miarę
Wzrasta znaczenie kanałów cyfrowych podczas codziennego korzystania z usług bankowych u Polaków, a wraz ze zmieniającymi się preferencjami klientów banki wprowadzają w nich kolejne zmiany.
Niezmiennie ważny pozostaje dla nich ludzki aspekt interakcji, niezależnie od kanału, za pomocą którego bank świadczy usługę, czyli oddziału, telefonu czy aplikacji mobilnej – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu Experience Design, Deloitte Digital.
Alior Bank wprowadził zmiany w swojej aplikacji i umożliwił swoim klientom personalizację ekranu płatności i usługi. Innowacja dostosowuje aplikację do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników, a także usprawnia codzienne wykonywanie transakcji finansowych.
– Umożliwiliśmy klientom personalizację ekranu Płatności i Usługi. Wprowadzona innowacja dostosowuje aplikację do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników, a także usprawnia codzienne wykonywanie transakcji finansowych – podaje Alior Bank.
Każdy użytkownik po zalogowaniu się do aplikacji będzie widział wszystkie dostępne typy przelewów, co pozwoli na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta