Nadwiślańskie specjały a geografia emocjonalna
22 czerwca 2007 | Styl życia | MR
FELIETON Nadwiślańskie specjały a geografia emocjonalna Ogórki i kiszona kapusta z Chicago, kefir i twaróg w plastikowych pojemnikach z Pensylwanii, pierogi i naleśniki "domowej roboty" z wytwórni o lokalizacji nieznanej. Na wszystkich widnieją polskie etykiety i wszystkie można znaleźć w polskich sklepach nowojorskiego Greenpointu.
Z nadwiślańskimi produktami kiszonymi czy nabiałem wspólnego mają niewiele - kefirowi brakuje ostrości‚ kapusta ze słoika pozbawiona jest zapachu. Winne są ponoć amerykańskie bakterie‚ które...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta