Marketing to dobra inwestycja w kancelarię prawną
W dobie głośnej debaty o nowelizacji zasad etyki radcy prawnego coraz częściej powraca temat marketingu usług prawnych. Pojawiają się pytania o jego formy i granice, a wśród nich o kwestię zasadniczą: czy marketing jest w ogóle kancelarii potrzebny. Ze względów etycznych część prawników nie stosuje i nie chce go stosować, choć jest on w pewnej mierze dozwolony.
Dziś marketing stał się jednym z najbardziej istotnych elementów strategii każdej firmy. Kancelaria prawna jest firmą nastawioną na zysk i powinna być zarządzana według tych samych zasad co inne przedsiębiorstwa. A zasada dla wszystkich jest ta sama: "prawdziwy marketing to inwestycja, a nie koszt. Każda prawidłowo zainwestowana złotówka zwraca się w długim okresie". Odpowiedź na pytanie, po co kancelariom marketing, przynoszą statystyki. Na 10 mln spraw prowadzonych w Polsce tylko w 3 proc. skorzystano z pomocy prawnej (badania przeprowadzone przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów).
Marketing już w czasie prosperity...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta