Supermarkety stawiają na prasę
Po program do sklepu. Telemagazynom dużych wydawnictw przybywa konkurencja – pisma z programem na coraz większą skalę wydają sieci handlowe. Sprzedają je prawie bez reklamy
Z wysokonakładowym magazynem zawierającym program telewizyjny wystartuje niedługo Carrefour.
Pismo z programem będzie sprzedawane we wszystkich supermarketach należących do francuskiej spółki. Wcześniej Carrefour sprzedawał podobny magazyn pt. „TV Champion” w swoich supermarketach Champion. Do stycznia tego roku ukazywał się także magazyn „Tele Albert” sprzedawany w sklepach Albert, które zostały przejęte przez Francuzów w lipcu.
Magazyny z programami cieszą się powodzeniem. Tendencję wykorzystują sieci
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta