Nie reklamuj się na pogrzebie
Firma sama decyduje, w jaki sposób zachwalać swoje produkty. Są jednak miejsca, w których nie wypada się promować
Na akcje reklamowe wiele urzędów skarbowych patrzy z podejrzliwością. – Nikt nie prowadzi jednak działalności tylko po to, aby wydać wszystkie pieniądze na promocję – mówiła Hanna Lubińska, biegły rewident i doradca podatkowy podczas III Dorocznej Konferencji Rachunkowości organizowanej przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. – Przedsiębiorca sam decyduje, ile przeznaczyć na reklamę i w jaki sposób ją przeprowadzić. On zna swoją firmę i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta