Turysta wygrywa spór, gdy biuro milczy
Termin 30 dni na odpowiedź na reklamację nie jest dotrzymany, gdy klient biura podróży nie miał w tym czasie szansy, aby się z nią zapoznać.
Pan Rafał był na wakacyjnym wyjeździe, ale wrócił niezadowolony z urlopu, bo biuro nie spełniło składanych przez wyjazdem obietnic. Dlatego 31 sierpnia 2007 r. złożył reklamację, wysyłając ją listem poleconym. Biuro otrzymało ją 5 września. Biuro – mimo przedstawionego przez pana Rafała dokładnego opisu zarzutów wraz z dokumentacją fotograficzną – uznało reklamację za niezasadną. Pismo w tej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta