Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dlaczego bigos, oscypek i krzesany irytują telewidzów

01 lutego 2008 | Styl życia | Monika Janusz-Lorkowska
Logo kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej promującej Polskę
źródło: Rzeczpospolita
Logo kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej promującej Polskę

Dziwny i niezrozumiały – tak wypowiadają się internauci o przygotowanym przez Polską Organizację Turystyczną spocie promującym nasz kraj

Reklamę można oglądać w odbieranych za granicą telewizjach Polonia i Polsat 2.

Cały film trwa 30 sekund. Na boisku położonym u stóp ośnieżonych Tatr do meczu przygotowuje się 11 zawodników. Głos Dariusza Szpakowskiego informuje: „Oto polska reprezentacja narodowa w niezastąpionym tradycyjnym składzie. Znamy ich dobrze. W bramce Gościnny, w obronie Bigos, Ciupaga, Wawelski. W pomocy Żurek, Kiszony, Mariacki i Warkocz. W ataku Biesiada, Schabowy i Kulig”. W rezerwie czekać ma Ćwikła, Oscypek, Kotlet Mielony, Kasprowy, Wieliczka oraz Krzesany.

„Mamy powody do dumy – puentuje Szpakowski. – Pochwalmy się Polską, teraz jest na to wymarzony czas”. Co tu tak irytuje rodaków?

„...do obcokrajowca ta reklama nie dotrze, nie zrozumie jej – komentuje pierwszy z internautów na stronie www.tur-info.pl. – Nazwy regionalne nie powiedzą mu nic, co więc ma skusić go w tej reklamie?...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7928

Spis treści

Ekonomia

66 kości niezgody Polski i Komisji Europejskiej
BRE bez dywidendy, ale z wyższym zyskiem
Ball Packaging w Lublinie
Bankowi centralnemu najbardziej potrzebny jest spokój
Baza Wizz Air w Poznaniu
Branża leasingowa podlicza 2007 r.
Chińczycy niedługo zdominują Internet
Chętni do Orlenu
Cytat dnia
Dantex chce sięgnąć po 110 mln zł z giełdy
Decyzja Fedu nie pomogła
Dezamet ładuje granatniki
Diabelska kolejka zmian indeksów
Długie szukanie pracy
Elity ufają „Rzeczpospolitej”
Expander na giełdę
Giełda pomaga obligacjom
Gospodarka społeczna wychodzi z cienia
Hennes & Mauritz podbija rynek odzieżowy
IATA: zmaleją przewozy
Kalendarium gospodarcze
Komentarz giełdowy
Konkurencja goni TP SA
Kontrola stacji paliw przynosi efekty
Liczba dnia - 6,8 proc. wzrostu nowych w UE
MSP z Lufthansą o PLL LOT
Macki Gazpromu oplatają Europę
Notowania dłużej?
Nowa rada w Radiu PiN
Nowy szef PKP Cargo: będą cięcia, ale i podwyżki
Obroty Mercedesa
PKO przed emisją
Paliwa na stacjach nie będą tańsze
Poczta w pełni otwarta
Polacy wolą notebooki, NTT System im je dostarczy
Police: 11 mln na płace
Polska pod pręgierzem unijnych urzędników
Porozumienie w Budryku. Górnicy wracają do pracy
Powstaje nowe TFI
Prawie 100 tys. osób trafiło do OFE
Prezes Skrzypek szuka sojuszników
Product placement nęci reklamodawców
Przerwa w ING
Ropa ciekła do Bałtyku
Rząd wie, jak zacisnąć pasa
Sieci decydują o rynku energii
Sieć Play dla funduszy
Składka na zagadkową polisę
Sprostowanie
Stawiamy na mleko – płaci Unia
Straty Drosedu przekraczają 100 mln zł
Szansa na handel z Rosją bez ograniczeń
Szwedzki magnat
Tak złego miesiąca dla inwestycji OFE nie było
Widmo dużych odpisów
Wysyp nowych banków
Zaskakujące obroty
Zielone światło dla obligacji nieskarbowych
Zmiana władz Bumaru
Złe nastroje w eurolandzie

Aktywacja

Zamów abonament