Hennes & Mauritz podbija rynek odzieżowy
Sprzedaż szwedzkiego giganta, obecnego w 25 krajach głównie w Europie, ale także USA, Kanadzie czy Chinach, wzrosła w ubiegłym roku o 15 proc. Na tym tle bardzo dobrze prezentują się obroty sieci H&M w Polsce, które zwiększyły się aż o 48 proc.
Na koniec roku finansowego zakończonego 30 listopada przychody netto firmy wyniosły 78,3 mld szwedzkich koron (ok. 30 mld zł) wobec 68,4 mld koron rok wcześniej. Zysk operacyjny wzrósł o 21 proc., do 19,2 mln koron. – Za tak dobre wyniki odpowiada wzrost sprzedaży na wszystkich rynkach, nawet tak trudnych jak niemiecki, który jest kluczowy dla H&M – wyjaśnia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta