Product placement nęci reklamodawców
Wartość ukrytych reklam, czyli tzw. product placementu, zamieszczanych w telewizjach na polskim rynku podwoi się w ciągu trzech lat – prognozuje firma badawcza PQ Media.
Według niej w ubiegłym roku za tzw. lokowanie produktu w telewizji firmy zapłaciły 27,5 mln dol. W tym wyłożą na tego typu działania prawie o 30 proc. więcej.
W 2010 roku wartość polskiego rynku product placement wyniesie już 63 mln dol. To duży skok, ale wciąż niewiele w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi, Brazylią czy Australią. W USA – według prognoz – za dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta