Urzędowa reklama banku
Ulotka reklamowa z herbem Warszawy? O takiej reklamie marzy każdy bank. Udało się to Citi Handlowemu, który od miesiąca obsługuje rachunki ratusza. Zgodziła się na to prezydent
Od 1 stycznia miejskie rachunki, przez które przepływa rocznie 10 miliardów, obsługuje Citi Handlowy. W przetargu pokonał Pekao SA (który obsługiwał miasto przez ostatnie trzy lata) i ING Bank Śląski. Ratusz płaci teraz za obsługę kont 60 tys. zł miesięcznie. Pekao SA chciał 85 tys. zł, ING – 95 tys. Citi zaoferował natomiast wyższe niż pozostali oprocentowanie kredytu. Ale ostatecznie miasto uznało, że jest najtańszy.W związku ze zmianą banku zmieniają się numery kont w urzędach. Nowe można poznać w dzielnicach i w Internecie. Ale bank uznał, że to nie wystarczy. W tramwajach i autobusach pojawiły się właśnie ulotki informujące o zmianie kont. W oczy rzuca się logo banku i hasło: „Citi Handlowy – nowy bank obsługujący rachunki m.st. Warszawy. Dla nas liczy się Warszawa”. Obok herb miasta.
Kilkadziesiąt tysięcy ulotek dostały też dzielnice. Urzędnicy mają je rozdawać mieszkańcom. Niektórzy się zbuntowali.
– Nie będziemy brać udziału w reklamie banku – stwierdzają. Ulotki zaległy więc w kątach pokojów i na razie nie są wykładane.
–...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta