Inwestujemy nie tylko w najsilniejsze marki
Chris Barrow, prezes grupy Żywiec
Rz: W 2007 r. spadły udziały rynkowe Grupy Żywiec, a wzrost jej sprzedaży był nieco niższy od zanotowanego przez całą branżę. Dlaczego?
Chris Barrow: Najważniejsze była dla nas znaczna poprawa wyników finansowych. To się nam udało. Sprzedaliśmy o ponad 7 proc. piwa więcej niż w 2006 r. Ale to prawda, że nasi najwięksi konkurenci także zanotowali znaczny wzrost. Produkowana przez nas tatra nie osiągnęła takiego wzrostu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta