Imperium z cukru
Zaczynał od pola obsianego ziołami. Dziś kontroluje Jutrzenkę, która sprzedaje najwięcej słodyczy w Polsce, a wkrótce połączy się z Ziołopeksem i Kaliszanką
Pytany, czy odniósł sukces, odpowiada, że wszystko jeszcze przed nim. Nawet teraz, gdy spełnia się jego największe marzenie. Wkrótce Jutrzenka połączy się ze stworzonym przez niego Ziołopeksem oraz Kaliszanką, którą przejął przed prawie trzema laty. Za powód do dumy nie uznaje także zdobycia przez Jutrzenkę pozycji lidera wśród firm sprzedających słodycze w Polsce. Stało się to w ubiegłym roku – jego firma wyprzedziła koncern Cadbury, do którego należy najbardziej wartościowa marka słodyczy –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta