Wydatki na lody sięgną 1,2 mld zł
Producenci zaczęli ostrą walkę o rynek. Jego wartość może się zwiększyć w tym roku o ok. 7 proc. – szacuje Euromonitor
Jak co roku blisko 70 proc. sprzedaży lodów przypadnie na sezon, który się właśnie zaczyna i potrwa do września. Aby wykorzystać gorący okres, największe firmy zaczęły już walkę o konsumentów. – Na nowe produkty i ich promocję zamierzamy wydać więcej niż w roku ubiegłym – mówi Jolanta Jezuit, brand manager należącej do koncernu Unilever Algidy, lidera polskiego rynku lodów. W 2007 r. firma ta wydała na reklamy swoich lodów ok. 28,7 mln zł. – To blisko 77 proc. wydatków całej branży – podaje Expert Monitor.
W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta