Dobre praktyki w relacjach przedsiębiorstwa z firmą szkoleniową
Przedsiębiorstwa coraz rzadziej kupują tylko szkolenia, a coraz częściej konkretne rozwiązania. Pojawiają się całe projekty rozwojowe wspierające zmiany organizacyjne oraz realizację celów strategicznych firmy
Oprócz realizacji szkoleń od firm szkoleniowych oczekuje się profesjonalnego doradztwa w zakresie rozwoju organizacji, diagnozy potrzeb szkoleniowych, rekomendacji działań po szkoleniach oraz pomiaru efektywności. Szkolenia otwarte realizowane są na coraz wyższym poziomie specjalizacji i kierowane do wąskich, starannie dobieranych grup odbiorców.
W części przedsiębiorstw wzrosła ranga i kompetencje działów szkoleń. W niektórych szkolenia stały się elementem strategii firmy. Te tendencje pokazują, jak w naturalny sposób zmienia się pożądana rola firm szkoleniowych oraz osób zarządzających projektami szkoleniowymi i zamawiających szkolenia.
Wybór partnera
Na rynku działa ok. trzech i pół tysiąca firm szkoleniowych, z czego dwa i pół tysiąca zajmuje się szeroko rozumianymi szkoleniami biznesowymi. Różnią się m.in.: wielkością (od jednoosobowych po duże spółki), specjalizacją (w zakresie tematów szkoleń, metod szkoleń, grupy docelowej), zakresem usług (diagnoza potrzeb szkoleniowych, programy szkoleń, wdrożenia, ewaluacja), doświadczeniem (w obszarze szkoleń,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta