Samochód wyróżnia właściciela
Wśród firm zwiększa się popyt na nietypowe marki. Nawet niewielcy importerzy uzyskują wysoki wzrost sprzedaży dzięki handlowi flotą
Firmy zaczynają kupować samochody mało znanych marek, które w rankingu sprzedaży są w drugiej i trzeciej dziesiątce. – Klienci coraz częściej poszukują nietypowych, wyróżniających się stylizacją, modeli – uważa przedstawiciel Suzuki Łukasz Oster. Dodaje, że z tego powodu znany dystrybutor komputerów Logitech wybrał suzuki swift, a nie konkurencyjne ople lub renault. Podobnie tłumaczy sukcesy Seata szefowa sprzedaży flotowej tej marki Magda Cebrat, która podaje, że firmy najczęściej decydują się na leona i alteę XL.
– To pojazdy dla średniego szczebla kierowniczego, które mimo dużej konkurencji sprzedawane są w coraz większych ilościach – wyjaśnia Cebrat....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta