Gotowi do wystawy
Expo 2008. Prace nad polskim pawilonem są na finiszu. Naszpikowany multimediami model solankowej tężni ma odwiedzić ok. 600 tys. osób
– Polska jawi się Hiszpanom jako kraj daleki, zimny i nieciekawy. Chcemy pokazać nasz dynamiczny rozwój gospodarczy, a przede wszystkim naszą kreatywność – mówi Maciej Pawlicki, komisarz generalny sekcji polskiej na Expo 2008.
Ta najbardziej prestiżowa na świecie wystawa ma być szansą na przyciągnięcie hiszpańskich inwestorów i turystów.
– Tamtejsze firmy są coraz bardziej zainteresowane inwestowaniem u nas, zwłaszcza w branży budowlanej i energetycznej. Na przykład hiszpański fundusz inwestycyjny Taiga zamierza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta