Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miliony na wizerunek

02 czerwca 2008 | Ekonomia | Katarzyna Ostrowska
Wydatki zapisane w budżecie – jako te przeznaczone na promocję – nie są jedynymi. Sporo pieniędzy na kształtowanie wizerunku mają inne wydziały urzędów miejskich – kultury, sportu, wspierania rozwoju gospodarczego.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki zapisane w budżecie – jako te przeznaczone na promocję – nie są jedynymi. Sporo pieniędzy na kształtowanie wizerunku mają inne wydziały urzędów miejskich – kultury, sportu, wspierania rozwoju gospodarczego.

Największe polskie miasta wydadzą w tym roku na promocję 115 mln zł. Powoli kończą się czasy półamatorskich kampanii. Coraz bardziej liczy się strategia i praca z fachowcami

– Dziewięć milionów turystów rocznie to efekt przyjęcia strategii promocji – chwali się Izabela Helbin, szefowa promocji w krakowskim ratuszu. I dodaje, że to więcej, niż odwiedza Egipt. I to niejedyny efekt przyjęcia strategii promocji miasta. Inne to też np. więcej inwestorów, studentów, a nawet mieszkańców. A to oznacza, że miasto się rozwija.

Stolica Małopolski była pierwszym miastem, które przygotowało strategię promocji. Od tego roku obowiązuje już zresztą kolejna – do 2012 r. – Nie konkurujemy z innymi miastami polskimi, ale z europejskimi: Barceloną czy Londynem. Musimy gonić najlepszych – mówi Izabela Helbin. A siła marki Krakowa jest dziś ogromna i stąd kolejny krok. – Odchodzimy od kampanii wizerunkowych,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8028

Spis treści

Nieruchomości, budownictwo

Albo ich wykupią, albo ich zagrodzą
Artystyczny klimat jest magnesem dla nabywców
Bierzesz kredyt w Polsce, pracując za granicą, musisz mieć wkład własny
Cena do głębokiej negocjacji
Ceny pójdą w górę o 6 proc.
Domy tanieją
Gdy trzeba odsunąć ogrodzenie od granicy działki
Inteligentne segmenty w Łomiankach
Inwestora sprawdź w Krajowym Rejestrze Sądowym
Jaka rata w jakiej walucie
Kawalerki w stolicy trudne do kupienia
Kiedy rynek pierwotny, a kiedy wtórny
Klienci deweloperów nie są wcale bezbronni
Kto będzie wydawał paszporty dla domów
Lokal najpierw wynajmij, a potem go kup
Mieszkania dla cudzoziemców
Mieszkania w dużych projektach są tańsze
Milionowy kredyt
Monit, wypowiedzenie umowy, a potem egzekucja
Najem mieszkania a meldunek
Najemców przyciąga Wałbrzych
Najnowsze oferty
Naprawa instalacji gazowej
Nowości - co proponują producenci chemii budowlanej
Osiedle, gdzie żyło plemię Gotów
Pierwsze świadectwo energetyczne dla budynku w Laskach
Polskie nieruchomości mniej popularne
Spodziewaj się zaostrzenia kryteriów
Sprawdź dostępność oferty
Sprzedawcy muszą dbać o klienta
Szykują się nowe rekordy cenowe
Słabszy wtórny rynek
Tanio kupisz na Mikołaja Trąby
Ten rok będzie sprawdzianem dla małych deweloperów
Udziały w trzech apartamentach w cenie jednego
Używane mieszkanie w starych zasobach Pragi-Północ można kupić już za ok. 6 tys. złotych. Najdroższe nowe mieszkania kosztują nawet 13 tys. zł za metr
W złotych zapłacisz najwięcej
Wolimy kupować mieszkania niż domy
Wprowadzić się na gotowe
Wystarczy ocieplić i dużo zaoszczędzić
Z japońskim ogrodem
Zamieszkać na osiedlu Akacje
Zapytaj eksperta
Zgoda wspólnoty na remont
Ziemia w Łodzi i Szczecinie kilka razy tańsza niż w stolicy
Zobacz, jakie wymagania stawiają banki
Zamów abonament