W galerii zmierzą ci ciśnienie i zrobią makijaż
Liczba eventów w wielu warszawskich centrach handlowych z roku na rok rośnie. Dużym powodzeniem cieszą się przede wszystkim nocne zakupy oraz pokazy mody z udziałem gwiazd
Warszawa to rynek bliski nasycenia pod względem powierzchni handlowej. Praktycznie, poza kilkoma lokalizacjami, jak np. w Wilanowie, nie ma w stolicy już miejsca na kolejne duże galerie czy centra. Właścicielom istniejących obiektów pozostaje ich rozbudowa oraz umacnianie w świadomości klienta swojego wizerunku. Jednym ze sposobów na przyciągnięcie tłumów są różne okolicznościowe imprezy. Organizują je zarówno właściciele galerii, jak i sami najemcy.
– Centra handlowe szukają sposobów na odróżnienie się od siebie i zainteresowanie klientów swoją ofertą. Efektem są coraz bardziej oryginalne i ciekawsze kampanie marketingowe – opowiada Aleksandra Wasilewska, przedstawicielka CH Janki.
– Coraz częściej w centrach handlowych pojawiają się gwiazdy – eventy z ich udziałem przyciągają tłumy, a centrum zyskuje na znaczeniu – dodaje Karolina Leszczyk, przedstawicielka Arkadii.
Według strategii
Liczba i rodzaj tzw. eventów zależy od specyfiki danej galerii. – Kalendarz imprez jest ściśle związany ze strategią marketingową centrum na dany rok. Ta zaś powstaje w oparciu o analizę wyników poprzednich akcji marketingowych, w tym badania opinii klientów na temat prowadzonych działań – tłumaczy Wasilewska.
Np. w Arkadii co roku odbywa się od kilku do kilkunastu imprez organizowanych zarówno przez samo centrum, jak i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta