Książki ekonomiczne – nowości wydawnicze z półrocza 2008
16 czerwca br. na zielonych stronach „Rz” opublikowaliśmy ranking najlepiej sprzedających się książek ekonomicznych oraz recenzje. Poniżej kolejne nowości o tematyce gospodarczej nadesłane przez wydawnictwa
Handel - Jak pokonać konkurentów
Problematyka sposobów na zwiększanie sprzedaży na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach zajmuje jedno z kluczowych miejsc w działalności firm tak globalnych, jak i lokalnych. Dlatego „Alchemia sprzedaży” jest dobrym źródłem informacji o niuansach psychologicznych dotyczących tego zagadnienia. Podpowiada, jak dzięki dobrej strategii pokonać konkurentów i oczywiście skutecznie zwiększać sprzedaż swojej firmy. Podzielona jest na wiele krótkich, treściwych i jednocześnie ciekawie napisanych rozdziałów, co pozwala uniknąć powtórzeń i zwyczajnej nudy, ponieważ konkretne zagadnienie opisywane jest jednocześnie dokładnie i z humorem, co nie umniejsza wartości merytorycznej.
Do książki dołączono pytę CD ze szkoleniem w zakresie najczęstszych technik negocjacyjnych.
—pm
„Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, Konrad Pankiewicz, wyd. Helion
Mentoring - Twarde reguły i chemia
W Polsce tradycja mentoringu jest jeszcze krótka. Wielu nie rozumie, co to jest mentoring i czemu służy. I tym książka brytyjskich specjalistów nie jest potrzebna – wystarczy, że wyszukają wyjaśnień w Internecie. Będą one bardziej atrakcyjne niż definicja opracowana przez autorów, którzy określają mentoring jako...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta