Królowa krętych dróg
Do salonów Renault trafiła właśnie sportowa laguna coupe. Ale już jej słabsza siostra oznaczona literkami GT może zadowolić nawet bardzo wymagających kierowców.
Gruba, mięsista kierownica, precyzyjnie przekazująca na koła nawet najmniejszy ruch, i idealnie wyprofilowany fotel wzbudzają zaufanie. Mimo tego trudno jest przełamać strach, by zakręt, który zazwyczaj pokonuję z prędkością 60 – 70 km/h przejechać o 30 km/h szybciej. Dopiero dwa pierwsze łuki, z którymi renault laguna GT poradził sobie nadzwyczaj gładko, bez wyczuwalnych oznak zamiaru opuszczenia drogi, dodają pewności. Przed kolejnymi zakrętami rzadziej dotykam pedału hamulca, a samochód wciąż zachowuje się, jakby sunął po szynach. Kojarzące się z Formułą 1 opony bridgestone potenza o rozmiarze 225/45/ R18 nawet nie pisną.
Wystarczyła krótka przejażdżka krętą drogą, by się przekonać, że system czterech kół skrętnych 4WS Acive Drive to nie tylko kolejny mało znaczący elektroniczny gadżet, którym można się pochwalić w reklamie.
Cztery...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta