Żywe rzeźby i wędrująca publiczność, czyli dwa światy w jednym
Pomiędzy przeszłością a współczesnością, tańcem a bezruchem, sceną a widownią rozgrywała się w poniedziałek premiera „Brith Out...” Universal Law of Impermanence
Kaya Kołodziejczyk, absolwentka warszawskiej szkoły baletowej i P.A.R.T.S. w Brukseli, od 2000 roku realizuje autorski cykl improwizacji, zawierających m.in. rekonstrukcje dawnych spektakli czy dokumentację jednorazowych zdarzeń. Według tego klucza powstała także jej nowa choreografia „Brith Out...”, którą zobaczyliśmy w Centrum Sztuki Współczesnej podczas 15. edycji festiwalu Rozdroże.
Jeśli spektakl „Brith Out...” porównać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta