Kina opierają się kryzysowi
Przychody rosną pomimo gorszych nastrojów na rynku. Po trzech kwartałach reklama kinowa rosła mocniej niż internetowa, a sieci poprawiły wyniki
Po trzech kwartałach wydatki na reklamę w kinach urosły o ponad połowę wobec analogicznego okresu 2007 r., do 78,3 mln zł. To większy skok niż w przypadku rozpędzonej reklamy internetowej. Ta urosła w tym czasie „tylko” o 38,1 proc – wynika z danych domu mediowego Starlink.
Zdaniem Tomasza Ramzy, media directora z MPG, reklama kinowa rośnie, bo jest relatywnie tania. Powstają nowe multipleksy, więc poprzez salę kinową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta