Norweskie naczepy prosto z Golubia-Dobrzynia
Co miesiąc z zakładu firmy Istrail wyjeżdża 80 pojazdów. Trudno je jednak spotkać na polskich drogach. Naczepy i przyczepy z golubskiej firmy trafiają wyłącznie na eksport. I to na najbardziej wymagające rynki świata
Historia firmy sięga 1916 r. Wówczas powstał w Norwegii Istrail, który od początku zajmował się przyczepami, naczepami i zabudowami na samochodach ciężarowych. Po wojnie firma była jednym z czołowych norweskich producentów w przemyśle ciężkim. Z czasem powstała jej filia o nazwie Ulefoss, która skupiła się na montażu kontenerów na podwoziach wyprodukowanych przez firmę macierzystą.
Ale najbardziej przełomowym momentem w historii Istrail wydaje się Wigilia 2003...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta