Reklamie w sieci kryzys niestraszny
W 2011 roku polski rynek reklamy będzie wart ponad 10 mld zł. Najszybciej wciąż rozwijać się będzie Internet – twierdzą analitycy ZenithOptimedia. Stabilnemu wzrostowi przychodów portali mogą zagrozić jedynie aplikacje blokujące reklamy w sieci
W przyszłym roku wydatki na reklamę w sieci w Polsce wzrosną o 23,7 proc., a w 2010 – o 27,9 proc. – szacują analitycy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Warunek jest jeden: przyszłoroczny wzrost PKB wyniesie w Polsce 2,8 – 4,8 proc.
Pod względem przyciągania reklam Internet jest bezkonkurencyjny. Dla porównania wartość całego rynku w Polsce zwiększy się w 2009 roku o 7,8 proc., do 8,4 mld zł. Trzy razy wolniej niż przychody w sieci. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta