W reklamie niskiej ceny nie może być niejasności
Nie wolno reklamować usług jako najtańszych, gdy stawki te dotyczą tylko stałych klientów firmy
Przekonała się o tym jedna z korporacji taksówkowych w Poznaniu. W wizytówkach rozdawanych w taksówkach, a także reklamach prasowych i w Polskich Książkach Telefonicznych firma zapewniała, że jest nie tylko korporacją najlepszą, ale też najtańszą.
Poznańska delegatura Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że praktyki firmy były sprzeczne z prawem. Urzędnicy zbadali bowiem cenniki innych korporacji....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta