Chleb ma być sposobem na promocję Polski
Piekarze chcą reklamować polski chleb w CNN International i BBC World. Liczą, że dzięki temu eksport wzrośnie o ok. 40 proc.
– Na przygotowanie spotów reklamowych i programów o polskim pieczywie w mediach zagranicznych potrzebujemy od 1 do 4 mln zł – szacuje Grzegorz Nowakowski, dyrektor Instytutu Polskie Pieczywo, pomysłodawcy kampanii promocyjnej.
Jej rozpoczęcie zaplanowano na drugą połowę 2009 r. To, w jakiej skali uda się ją...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta