Play szuka klientów
P4, operator sieci Play, planuje osiągnięcie liczby 2 mln klientów swojej sieci komórkowej na koniec bieżącego roku i 3 mln na koniec 2009 r. Play jest najmniejszym z czterech polskich operatorów sieci komórkowej (ok. 4 proc. udziału w rynku).
Niedawno P4 kosztem 217 mln zł zdobył licencję na częstotliwość radiową 900 MHz, dzięki której będzie mógł rozbudować swoją sieć komórkową poza obszarami miast. Dzięki temu będzie się coraz bardziej uniezależniał od Polkomtelu, z którego sieci – obok własnej – także korzysta.
Budowa własnej sieci oznacza dla Playa wyższe marże na usługach i możliwość poszerzenia zasięgu usług mobilnego dostępu do Internetu (na sieci Polkomtelu nie byłyby konkurencyjne rynkowo).
P4 czeka, aż Urząd Komunikacji Elektronicznej oficjalnie wyda mu rezerwację częstotliwości radiowej.