Stefan i Mariolka spod prysznica uczą Polaków ekologii
Naga para w kabinie prysznicowej promuje oszczędzanie wody. – Ale kąpiąc się we dwójkę, zużywa się jej dużo więcej – twierdzi Zbigniew Girzyński z PiS
Ministerstwo Środowiska postawiło na dowcipne spoty reklamowe, które mają zachęcać Polaków do proekologicznych zachowań. Kampania już ruszyła w Internecie.
Na trzech filmikach para młodych ludzi – Stefan i Mariolka – pokazuje, jak w prosty sposób chronić środowisko. Pomysły? Wspólna kąpiel pod prysznicem, dzięki czemu zużywa się mniej wody. Romantyczna kolacja przy świecach – oszczędność prądu. Jednym samochodem z sąsiadką do pracy – mniej spalin.
Spoty zostały już umieszczone w serwisie YouTube, portalu Wirtualna Polska oraz na stronach społecznościowych, np. MySpace, Second Life i Nasza-Klasa. Czy kampania podoba się internautom? – Pomysł jest świetny. Dowcipnie pokazano, w jaki sposób można oszczędzać wodę czy prąd. Wolę wspólny prysznic Stefana i Mariolki niż oglądanie kolejnych gadających głów mówiących o zagrożeniach dla środowiska – ocenia Andrzej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta