Jak wygrać ze spowolnieniem
40 proc. firm stawia na podnoszenie jakości produktów i usług. Pozostałe chcą ciąć ceny albo produkcję
W sondażu „Rz” zapytaliśmy, co zrobią firmy, jeśli będą miały mniej zamówień w tym roku. Trzech na czterech pytanych prezesów lub dyrektorów uważa bowiem, że spowolnienie gospodarcze w 2009 r. będzie miało bezpośredni wpływ na funkcjonowanie ich firmy.
Jeśli zmniejszą się zamówienia, to ponad 40 proc. ma zamiar poprawić jakość swoich wyrobów lub usług, 24 proc. zdecyduje się na cięcie ceny, a kolejne 23 proc. uważa, że marka jest dla nich tak cenna, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta