Mimo kryzysu kupujemy więcej
Spowolnienie w branży przynajmniej na razie nie dotarło do Polski. W przeciwieństwie do wielu krajów europejskich zakupy Polaków wzrosły o prawie 12 proc.
Jak podała wczoraj zgodnie z najnowszymi danymi firma badawcza GfK w okresie grudzień 2007 – listopad 2008 wartość koszyka artykułów spożywczych i chemicznych wzrosła aż o 11,7 proc. Najwięcej, bo 17,5 proc., zyskały słodycze i słone przekąski, 15,6 proc. wzrosły zakupy żywności, zaś nabiału kupiliśmy w porównaniu z 2007 r. o 14,8 proc. więcej. Najsłabiej, bo tylko o 4,2 proc., wzrosła sprzedaż kosmetyków.
– Nastroje konsumenckie w Niemczech, Wielkiej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta