Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe marki wkraczają do Polski

15 stycznia 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska Piotr Mazurkiewicz
Popyt nie sŁabnie. W 2009 r. wydamy więcej na słodycze czekoladowe i jogurty. Pozytywny trend chcą wykorzystać producenci.
źródło: Rzeczpospolita
Popyt nie sŁabnie. W 2009 r. wydamy więcej na słodycze czekoladowe i jogurty. Pozytywny trend chcą wykorzystać producenci.

Zmiany na rynku spożywczym. Do Polski wchodzi gigant mleczarski Müller. Ofertę rozbudowują m.in. producenci słodyczy.

– W ciągu trzech lat chcemy zostać wiceliderem polskiego rynku jogurtów – zapowiedział podczas wczorajszej konferencji Robert Mroziński, dyrektor zarządzający Müller Polska. Spółka należy do niemieckiej grupy Müller, czołowego producenta przetworów mleczarskich w Europie.

Mroziński nie obawia się, że kryzys gospodarczy utrudni debiut Müllera: – W przeciwieństwie do zakupu np. samochodu zakup podstawowych produktów spożywczych nie jest decyzją...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8217

Spis treści
Zamów abonament