Nowe marki wkraczają do Polski
Zmiany na rynku spożywczym. Do Polski wchodzi gigant mleczarski Müller. Ofertę rozbudowują m.in. producenci słodyczy.
– W ciągu trzech lat chcemy zostać wiceliderem polskiego rynku jogurtów – zapowiedział podczas wczorajszej konferencji Robert Mroziński, dyrektor zarządzający Müller Polska. Spółka należy do niemieckiej grupy Müller, czołowego producenta przetworów mleczarskich w Europie.
Mroziński nie obawia się, że kryzys gospodarczy utrudni debiut Müllera: – W przeciwieństwie do zakupu np. samochodu zakup podstawowych produktów spożywczych nie jest decyzją...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta