Reklama kawy z hasłem nazistów
Tchibo i Esso wycofały się z kampanii reklamowej, której hasłem był napis nad bramą obozu w Buchenwaldzie.
„Każdemu z twoich (bliskich)” (Jedem den Seinen) – taki napis witał klientów sieci sklepów Tchibo i stacji benzynowych Esso. Brzmi to bardzo podobnie do „Jedem das Seine” (Każdemu, co mu się należy) z Buchenwaldu. Po licznych protestach obie firmy zrezygnowały z dalszej kampanii. – Nie było naszym zamiarem obrażanie czyichkolwiek uczuć – zapewniał „Rz” przedstawiciel Tchibo....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta