Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama kawy z hasłem nazistów

15 stycznia 2009 | Świat | Piotr Jendroszczyk

Tchibo i Esso wycofały się z kampanii reklamowej, której hasłem był napis nad bramą obozu w Buchenwaldzie.

„Każdemu z twoich (bliskich)” (Jedem den Seinen) – taki napis witał klientów sieci sklepów Tchibo i stacji benzynowych Esso. Brzmi to bardzo podobnie do „Jedem das Seine” (Każdemu, co mu się należy) z Buchenwaldu. Po licznych protestach obie firmy zrezygnowały z dalszej kampanii. – Nie było naszym zamiarem obrażanie czyichkolwiek uczuć – zapewniał „Rz” przedstawiciel Tchibo....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8217

Spis treści
Zamów abonament