Licytacja na telefony, czyli jak sięgnąć do kieszeni klienta
Mniej gadżetów, za to więcej sposobów ich wykorzystania. Taki pomysł mają firmy telekomunikacyjne obecne na największych targach technologii mobilnych
Recesja, cięcia, oszczędności – te słowa odmieniano przez wszystkie przypadki w halach wystawowych Mobile World Congress w Barcelonie. Kończąca się dziś impreza była mniejsza niż zwykle. – Ta branża jako jedyna nie prosi nikogo o ratunek. Jesteśmy dobrze przygotowani do kryzysu – podkreślał Rob Conway, szef GSM Association organizującej targi.Gorzej z producentami sprzętu. Nokia odnotowała 15–proc. spadek sprzedaży w 2008 roku, a piąty gracz na tym rynku Motorola – aż o 53 proc. Producenci poszukują nowych metod sięgnięcia do kieszeni klientów. Inspirują się przykładem Apple’a (wielkiego nieobecnego w Barcelonie), który świetnie zarabia na internetowym sklepie z oprogramowaniem dla iPhone’a.
To samo zamierzają zrobić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta