Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W 2009 r. polski rynek reklamy czeka stagnacja

19 lutego 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Na reklamowym spowolnieniu ucierpią prasa, radio i reklama  zewnętrzna. Wzrosną wydatki na reklamę w TV, Internecie i kinie.
źródło: Rzeczpospolita
Na reklamowym spowolnieniu ucierpią prasa, radio i reklama zewnętrzna. Wzrosną wydatki na reklamę w TV, Internecie i kinie.

Według firmy ZenithOptimedia Group Polska (ZOG) tegoroczne wydatki na reklamę w Polsce zwiększą się w porównaniu z 2008 r. zaledwie o 0,2 proc. (w ubiegłym roku było to 11 proc.) i – tak jak w 2008 r. – wyniosą 7,8 mld zł netto, czyli już po odliczeniu rabatów, jakich media udzielają reklamodawcom.

Zdaniem firmy Zenith w IV kwartale 2009 r. negatywne trendy na rynkach finansowych i w gospodarce zaczną się powoli odwracać. – Trudno dziś cokolwiek prognozować, bo nie wiadomo chociażby, co będzie się działo z kursem złotego. Prognozy, które upubliczniamy dzisiaj, są bardzo optymistyczne. Jeśli uda się ich w tym roku nie zmienić, będzie to powód do radości. Liczymy się jednak z tym,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8247

Spis treści
Zamów abonament