W 2009 r. polski rynek reklamy czeka stagnacja
Według firmy ZenithOptimedia Group Polska (ZOG) tegoroczne wydatki na reklamę w Polsce zwiększą się w porównaniu z 2008 r. zaledwie o 0,2 proc. (w ubiegłym roku było to 11 proc.) i – tak jak w 2008 r. – wyniosą 7,8 mld zł netto, czyli już po odliczeniu rabatów, jakich media udzielają reklamodawcom.
Zdaniem firmy Zenith w IV kwartale 2009 r. negatywne trendy na rynkach finansowych i w gospodarce zaczną się powoli odwracać. – Trudno dziś cokolwiek prognozować, bo nie wiadomo chociażby, co będzie się działo z kursem złotego. Prognozy, które upubliczniamy dzisiaj, są bardzo optymistyczne. Jeśli uda się ich w tym roku nie zmienić, będzie to powód do radości. Liczymy się jednak z tym,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta