Potencjał do zagospodarowania
Stary slogan reklamowy mówi, że przezorny zawsze ubezpieczony. Proponuję stosowanie wariantu tego sloganu: „przezorny korzysta z doradców”.
Polscy drobni przedsiębiorcy robią to niechętnie, wolą polegać na własnym wyczuciu. Również nie wszystkie duże przedsiębiorstwa korzystają z usług doradczych, choć tu sytuacja dość szybko zmienia się na korzyść. Władza publiczna też rzadko współpracuje z think-tankami, co w wielu krajach jest standardem, choćby w sprawach strategicznych.
Rzecz nie polega na stosowaniu rozwiązań rekomendowanych przez doradców, ale raczej na świadomości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta