Zarobić na pożyczce gotówkowej
Nowe strategie polskich banków w obliczu kryzysu. Kończy się wojna na depozyty, a zacznie się na pożyczki gotówkowe. Ale tylko dla wybranych
– Banki są coraz bardziej zainteresowane sprzedażą pożyczek gotówkowych. Za depozyty w ostatnim okresie płaciły i nadal płacą stosunkowo dużo i dlatego intensyfikują sprzedaż wysokomarżowych produktów kredytowych – mówi Michał Glinka, dyrektor Departamentu Produktów i Usług Bankowości Detalicznej w BGŻ.
Swoje pożyczki zaczęły reklamować wspólnie BPH i GE Money Bank (te spółki będą się łączyć), a także Allianz Bank, AIG Bank oraz Cetelem. – Kończy się wojna depozytowa, a sytuacja na rynku kredytów mieszkaniowych wciąż jest niepewna, dlatego banki postawią na kredyty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta