Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ojciec „Marsa”

06 marca 2009 | Po godzinach | Robert Rybarczyk
Fake Blood długo ukrywał swoją prawdziwą tożsamość
źródło: Materiały Promocyjne
Fake Blood długo ukrywał swoją prawdziwą tożsamość

DJ Fake Blood, Sekta & Kosakot, I Say Mikey (AM Radio), klub 55, PKiN, pl. Defilad 1, bilety: 20 i 25 zł, sobota (7.03), godz. 22

Touché, The Black Ghosts, Fake Blood – wiele wcieleń ma ten londyńczyk. W klubie 55 pojawi się w tym ostatnim: nieprzewidywalnego wodzireja electro imprez.

Theo Keating jako Fake Blood gwarantuje kilka godzin niezłej zabawy. Dlaczego? Skomponował utwór „Mars” pojawiający się w prawie każdym podsumowaniu najlepszych utworów zeszłego roku. Kolejne hity to radykalne electro remiksy składu South Rakkas Crew czy „Beeper” świetnej raperki Kid Sister.

Fake Blood długo ukrywał swoją prawdziwą tożsamość. Nie występował na żywo, nie udzielał wywiadów, nie mówił nic o przeszłości. Popularność zdobył dzięki stronie www.myspace.com/welovefakeblood.

Twórcy cyklu „Sorry, Ghettoblaster” Sekta & Kosakot podają, że wiele osób „zastanawiało się, skąd się wziął, bo poziom produkcji sugerował kogoś znacznie bardziej doświadczonego niż debiutant robiący beaty w sypialni”. Zakładano nawet blogi poświęcone zgadywaniu, kim jest tajemniczy didżej. Po dwóch latach okazało się, że to Touché.

Brak okładki

Wydanie: 8260

Spis treści

Po godzinach

Alternatywa z wąsem i przekąsem
Argentyna inaczej
Artystą można zostać jeszcze w szkole
Awangardowe Święto Kobiet
Bacz interpretuje Brassensa
Bajkowe życie pacynki
Barwy trzech liter
By o nim pamiętać
Ciężka praca w świetle reflektora
Delta ***
Dla córek, matek i babć
Duma Nowego Jorku
Dziewczyna z Monako
Dzieła nowe i takie, które się wciąż nie starzeją
Ekologia dla przedszkolaków
Fajne są nowości, ale nie ma to jak stary film
Feminizm na scenie
Grabaż śpiewa stare piosenki
Grać Kafkę
Indywidualistka ze śródmiejskich podcieni
Jak działa telewizja?
Japoński motyl angielskiego pacjenta
Jedna prawdziwa i dwie pseudokobiety w Iluzjonie
Kalendarium
Kibicowanie w tańcu
Kinoteka - ekstremalnie
Klasyka żartu
Kochaj i tańcz **
Kresowe tradycje i smaki
Kryzys żyje!
Magia gorących rytmów
Malutki dla małych
Mocne akcje na ekranie
Molier na urodziny
Mruczenie według widzów
Nie przeocz
Odchodzenie
Ojciec „Marsa”
Olaboga! Dzieci chcą praw
Ona musi tylko śpiewać
Plansza jak cały świat
Podróż z tekstem
Poetyckie warczenie
Posłuchajmy kłamstw
Powrót do romantyzmu
Poznawanie kultury żydowskiej
Prawda historyczna
Przedwiośnie w obiektywie
Rodzinne lekcje muzealne
Romantycznie z psem
Rusałka ***
Spodek w Warszawie
Spojrzenia na Grotowskiego
Szalony klarnecista i didżej
Teatralny off dba o widzów
Ten, który wykradł ogień bogom
Tysiąc głosów Urszuli
Watchmen. Strażnicy ***
Wokół dokumentu
Wszechstronność nie pasuje do smokingu
Wszystko z miłości
Zagrają
Zakręci nas kino lat przełomu
Śpiewający doktor od czarów
Zamów abonament