Reklamacje nieskuteczne przez niejasne przepisy
Rzecznicy konsumentów mają wiele zastrzeżeń do obowiązujących regulacji dotyczących m.in. sprzedaży, gwarancji jakości oraz postępowań sądowych
To wnioski z konferencji „Konsument i jego rzecznik”, na której spotkali się w Warszawie rzecznicy konsumentów. Działają oni w ponad 300 starostwach i większych miastach.
Jarosław Brzozowski z Białegostoku sugerował zmiany w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. – Część regulacji o gwarancji jakości z kodeksu cywilnego powinna być przeniesiona do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)