Jeśli nie traktor, to co?
Nie chcemy, by Ursus był kojarzony tylko z fabryką ciągników – twierdzą urzędnicy. Zapowiadają kampanię, która ma zmienić wizerunek dzielnicy.
Często jesteśmy postrzegani jako podwarszawska gmina produkująca traktory. A przecież Ursus to nowoczesna dzielnica Warszawy. Musimy o tym wszystkim przypomnieć – zaznacza wiceburmistrz Jolanta Dąbek.
Miś koala czy groźny niedźwiedź
Dlatego w kwietniu zacznie się kampania promująca nowy wizerunek Ursusa. Będą ulotki, plakaty, bannery ze zdjęciami nowoczesnych osiedli, placów zabaw, parków. Zostanie też ogłoszony konkurs na maskotkę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta