Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

O tym, jak głównym dietetykiem rodaków stała się telewizja

04 kwietnia 2009 | Styl życia | Aneta Stabryła

Zamiast jeść rzeczy zdrowe i dobrej jakości, jemy produkty znanych marek pokazywane w reklamach. Najważniejsza jest cena

Winiary, Coca-Cola, Knorr, Hortex – to najbardziej rozpoznawalne przez Polaków marki. Jak wynika z odpowiedzi ankietowanych, „są wszędzie dostępne”. To powód kojarzenia produktów wymieniany częściej niż ich zalety zdrowotne, tradycja, a nawet wysoka jakość.

Dla mnie sprawa jest oczywista: to wynik intensywnej promocji. Ludzie sięgają po nie częściej, bo reklamowy przekaz staje się dla nich wyrocznią.

Wierzą, że Danonki wzmocnią kości ich dzieci. Zakładają, że gdy ktoś publicznie tak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8285

Spis treści
Zamów abonament