O tym, jak głównym dietetykiem rodaków stała się telewizja
Zamiast jeść rzeczy zdrowe i dobrej jakości, jemy produkty znanych marek pokazywane w reklamach. Najważniejsza jest cena
Winiary, Coca-Cola, Knorr, Hortex – to najbardziej rozpoznawalne przez Polaków marki. Jak wynika z odpowiedzi ankietowanych, „są wszędzie dostępne”. To powód kojarzenia produktów wymieniany częściej niż ich zalety zdrowotne, tradycja, a nawet wysoka jakość.
Dla mnie sprawa jest oczywista: to wynik intensywnej promocji. Ludzie sięgają po nie częściej, bo reklamowy przekaz staje się dla nich wyrocznią.
Wierzą, że Danonki wzmocnią kości ich dzieci. Zakładają, że gdy ktoś publicznie tak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta