Z przesyłania listów nie da się zrezygnować, można jednak ograniczyć wydatki z tym związane
Na wysyłaniu listów i paczek można zaoszczędzić kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent. W czasie kryzysu warto więc poszukać tańszej oferty
O tym, jak bardzo niektóre firmy gotowe są ciąć koszty pocztowych przesyłek, świadczy przykład telewizji nowej generacji „n”. Firma zamierza całkowicie zrezygnować z przesyłania rachunków swoim klientom. To odbiorca programu będzie musiał sprawdzić na ekranie dekodera, ile powinien zapłacić, potem sam wypełnić druk przelewu i wysłać firmie pieniądze.
Do tak drastycznych posunięć nie namawiamy, bo wątpliwe, by znalazły uznanie klientów, którzy wolą dostawać wypełnione blankiety przelewów, niż tracić czas na samodzielne ich wypełnianie. Warto natomiast sprawdzić, czy nie przepłacamy za wysyłanie korespondencji.
Na rynku jest konkurencja
List o wadze powyżej 50 g nadany na poczcie kosztuje 1,70 zł. Za taki sam w konkurencyjnym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta