Dobre czasy dla ekożywności
Sprzedaż wzrośnie o 20 procent. Taka roczna dynamika obrotów to w czasach kryzysu rzadkość. Mimo to duzi producenci żywności na razie omijają ten segment
– Nie dostrzegamy oznak wyhamowania sprzedaży na rynku żywności ekologicznej. W pierwszym kwartale nasze przychody były o niemal jedną piątą wyższe niż rok temu – mówi „Rz” Mieczysław Babalski, właściciel wytwórni makaronu Bio z Pokrzydowa w województwie kujawsko-pomorskim.
Powody do zadowolenia ma także notowana na NewConnect spółka Symbio. Szacuje, że w pierwszym kwartale tego roku jej obroty były dwukrotnie wyższe niż przed rokiem. – Sprzedaż żywności ekologicznej zwiększa się m.in. dlatego, że jest ona coraz bardziej dostępna – wyjaśnia Artur Tymiński, wiceprezes Symbio. Jeszcze dwa lata temu jego firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta