Wielkie rynki kuszą
Światowy kryzys w motoryzacji byłby o wiele głębszy, gdyby nie szybki rozwój gospodarczy Chin czy Indii. Tam nie doszło do spadku sprzedaży aut, tylko do spowolnienia wzrostu
Producenci w Indiach przeszli swoją trudną lekcję, kiedy się okazało, że Hindusi wcale nie chcą kupować malutkich, ubogo wyposażonych aut. Nawet sztandarowy produkt indyjski Nano ze „stajni” koncernu Tata, który miał kosztować 2 tys. euro, musiał podrożeć do 2,5 tys., kiedy się okazało, że chętni do kupna chcieliby, aby auto nie było zwykłą blaszanką, ale miało np. klimatyzację....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta