Pracownik na gorącej linii
Epidemia grypy i sezon urlopowy nie muszą już zakłócać działania zakładowej infolinii. Z pomocą przedsiębiorstwom przychodzą firmy, które świadczą usługi outsourcingu w call center.
– W call center nawiązuje się kontakty z potencjalnymi i przyszłymi klientami za pomocą interaktywnych kanałów komunikacji: telefonu, esemesów, czatu, e-maila i strony internetowej – opowiada Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR w Call Center Poland.
Kto może zostać pracownikiem call center? – Taki pracownik musi być komunikatywny, otwarty, musi mieć poprawną dykcję. Ważne, by chciał się rozwijać i szybko się uczył. Mile widziana jest osoba z doświadczeniem w telemarketingu lub w obsłudze klienta. Ale nie jest to konieczne, potrafimy wyszkolić każdego pracownika – mówi Anna Pelczar, dyrektor zarządzająca ds. contact center w AZSoft SA. Dodaje, że zanim ktoś zostanie zatrudniony w jej firmie, najpierw musi uczestniczyć m.in. w dwudniowych szkoleniach wstępnych z zakresu telemarketingu, obsługi klienta przez telefon, technik...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta