Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci boją się utraty kontroli

31 lipca 2009 | Usługi outsourcingowe | Robert Przybylski

Chociaż przedstawiciele firm z branży TSL nie są jednomyślni w kwestii perspektyw gospodarki w drugiej połowie tego roku, to są zgodni w opiniach na temat outsourcingu i korzyści z jego zastosowania

Firmy logistyczne uważają, że przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na outsourcing usług logistycznych, mogą zmniejszyć koszty działalności. Kryzys zmusza obie strony do szukania oszczędności. Gdy spadają przychody i trzeba ciąć koszty, znacznie łatwiej można szybko je zredukować, korzystając z usług outsourcingowych. Jak zauważył dyrektor zarządzający Logistics Service Dariusz Wakuła, koszty stałe zamienia się wówczas w zmienne. Z kolei Artur Buczyński z Rohlig Suus Logistics podkreśla, że w czasach kryzysu wszystkie czynniki, w tym koszty magazynowania, zatrudnienia i czas dostawy, wpływają na finalną realizację zlecenia. Wybierając operatora logistycznego,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8384

Spis treści
Zamów abonament