Zdalny dostęp do firmowych informacji
Ponad 70 proc. przedsiębiorstw, w których zatrudnieni są handlowcy bądź pracownicy terenowi, używa aplikacji mobilnych. Dzięki nim możliwe jest szybkie dotarcie do danych
Coraz więcej pracowników działających w terenie, zarówno handlowców, jak i serwisantów czy osób odczytujących urządzenia pomiarowe, używa oprogramowania SFA (Sales Force Automation) przeznaczonego dla mobilnych sprzedawców. Integracja aplikacji zainstalowanych w pamięci urządzenia mobilnego z systemem IT przedsiębiorstwa daje wiele korzyści. Przede wszystkim bardzo usprawnia wymianę informacji między pracownikami terenowymi a centralą, co sprzyja szybkiemu przepływowi towarów i usług.
System SFA pracuje na notebookach, ale może też działać na palmtopach czy bardziej zaawansowanych telefonach komórkowych, smartfonach, wyposażonych w systemy operacyjne Windows Mobile bądź Symbian.
Stale pod ręką
Poprzez system mobilny handlowcy – niezależnie od miejsca, w którym się znajdują – mają dostęp do aktualnych informacji, a dane zarejestrowane przez nich są natychmiast dostępne w bazie firmowej. Obniża to koszty, w skrajnych przypadkach nawet o 20 proc. na jednym zamówieniu. Skraca też czas wykonywania wszystkich operacji. A równocześnie podnosi jakość obsługi klienta.
Poza tym pracownicy mają zdalny dostęp np. do oferty produktowej, akcji promocyjnych, cen, informacji na temat działań marketingowych czy historii dotychczasowej współpracy z danym klientem. Oprogramowanie tego typu ułatwia też ewidencję produktów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta