Wielkie okna, przez które widać lęk
Sebastian Soukup scenograf filmu „Spotkanie w Palermo”
RZ: Studio, w którym pracuje bohater „Spotkania w Palermo”, pojawia się wielokrotnie w jego sennych koszmarach. Czy to czarny charakter współczesnej architektury?
Sebastian Soukup: Nie zgadzam się, że ten budynek, szkoła w Zollverein, jest czarnym charakterem w filmie. W koszmarach Finna
zarówno on, jak i jego otoczenie często tracą proporcje. To powiększa się, to maleje. Przydarza mu się to i w jego studiu w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta